Mombella merkevarehistorie
Mömbella, designer flotte baby- og småbarnsprodukter som er ettertraktet av mødre over hele verden.
Mömbella ble etablert i 2013 av en tannspesialist som nylig hadde blitt far til en baby. Han var ikke fornøyd med bitelekene på markedet som ivaretok den orale tannhelsen til babyer og han var bekymret for at babyen skulle utvikle feil tannstilling ved bruk av biteleker og smokker. Han satte i gang med arbeidet og utviklet da en biteleke som han mente ville ivareta babyers orale tannutvikling, samt utvikle motoriske og sansemessige egenskaper.
Etter lansering av flere Mömbella produkter i Hong Kong i 2015 har merkevaren vokst seg større og større i det globale markedet. Mødre, Influensere og barselgrupper har markedsført produktene på egenhånd og har ført til at store deler av verden har fått øynene opp for Mombella produktene.
Mömbella selges nå leketøysbutikker, online butikker, supermarkeder, apoteker og andre fysiske kanaler i mer enn 30 land og regioner rundt om i verden. Europa har nå utviklet seg til å bli ett av de største markedene i tillegg til USA og Japan.
Mömbella har sin egen fabrikk og står for FoU, produksjon, omni-kanal distribusjon og design av alle sine produkter.
Mömbella sine produkter gjennomgår hvert år strenge kvalitets tester, og skal alltid dekke den globale enhetlige kvalitetsstandarden med tanke på sikkerhet og global enhetlig drift. Mömbella utvikler sitt eget design med trykk på vitenskap, sikkerhet og babyens trygghet og utvikling i senter.